Att mötas på vägen...


Här sitter alltså jag, i vanlig ordning (nästan), redo för jobbet, med bilen i gång, väntandes på sambon och med ett getöga på ungarna som leker i trädgården och kommer springandes för att säga hej då.



Jo, för så funkar det här hemma när det är mycket jobb, vi möts i varsitt fordon på Sandgatan och förhoppningsvis kommer jag i tid till jobbet... 

Innan jobbet (på Ica) idag så har jag fotat en söt liten tös i studion, hämtat och lämnat Emil hos mormor, lagat och ätit lunch, kraschat en sväng i lite Magont (omeprazol is da shit!), pratat och diskuterat vilt med en facklig kollega i telefon och ordnat kvällsmat till busiga grabbar. 

Nu i kväll har jag som sagt jobbat på Ica och sen landat i sängen. I morrn blir det mer fotojobb! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0