Den där armen...


Tre nätter i rad nu har Albin vaknat och haft ont i sin arm.

Han är ju allt annat än stilla på dagarna och inser knappt att han är begränsad så lite orolig blir jag ju allt när han har så ont. Han säger själv att det är för att han legat på armen på natten men jag vet inte riktigt...

Vi har bullat upp med kuddar nu för att se om det hjälper och laddar med alvedon ifall det blir samma i natt. 


Den lille mannen sover som vanligt med varenda gosedjur brevid huvudkudden och en ljudligt snarkande katt på fötterna.

Idag när jag hämtade på dagis så var han sprudlande lycklig och sa att han älskar att vara på dagis. Vilket är otroligt skönt eftersom han verkligen inte velat dit innan. 
Han är dessutom väldigt kärleksfull när man hämtar honom och kramar, pussar och "älskar dig" haglar.

I kväll har jag varit och tränat och nu sitter jag bänkad framför Grey's Anatomy... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0