Hemma!

Idag har du varit sista dagen på kursen och den började bra. Riktigt bra. Frost, sol och fågelkvitter. 


Det har varit en fantastisk kurs att hålla. 
Våra kursdeltagare jag varit underbara och vi fick så fina ord från alla på utvärderingarna.
Jag är jättenöjd och just nu ganska trött efter dessa tre intensiva dagarna.

Jag var hemma vid sextiden och fick varma goa kramar av alla mina grabbar när jag klev över tröskeln. Det blev lite pusskalas, kvällsmat dusch och sen läggning. Jag har faktiskt oxå redan krupit ner mellan lakanen. Det är tidig och lång Jobbedag för mig i morrn med, fast på Ica.


Denna bilden fick jag av David i går kväll. Då hade min stackars kille ramlat ur sängen, fått en jättebula i pannan och näsblod! Han fick sova resten av natten i min säng.

Men nu är jag hemma och ska ta hand om mina grabbar. David gör ett hästjobb med allt när jag är borta och jag beundrar honom något enormt! Tur oxå att vi har världens bästa mormor och farmor som hjälper till med. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lille Albin. Ja, David är en klippa!

2015-04-16 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0