I min ensamhet...

I dag har jag och Emil varit ensamma hemma medan Albin är på träningsläger på motorbanan tillsammans med David. Vi började myset redan när dom gett sig av i morse... 


Sen har vi varit ute i det fina vädret. Emil har filosoferat för sig själv och kommit med en miljon frågor och påståenden. 
Tydligen funkar en ihopvikt tumstock som ett vapen, motstycke eller som telefon. 


Jag passade på att sola baksidan lite eftersom framsidan redan fått och det tog visst idag med! 


Sen fick vi ju gå in och lägga lilleman i blöt för det var ingen ren unge jag fick in efter en hel dag ute. 


Lycklig men sketen!

Efter bad och kvällsmat åkte vi ut till motorbanan. David behövde en ny kedja till hojen, jag behövde en kram av mina stora grabbar och så upptäckte jag att Albins filt låg kvar hemma så den tog jag med. 


David och Albin skulle ju sova ute på banan tillsammans med Albins crosskompis Fritjof. Men när vi kom ut så visade det sig att Emil minsann längtat så mycket efter sin pappa och sin bror, så jag fick åka hem själv. Han blev kvar där. Så jag får åka ut och hämta honom i morrn. 

Nu ska jag passa på att sova gott tänkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0