Tunnbröd och paus...

Igår tog jag och Albin en tur till Gekås.
Massa kalas framöver som behövde ordnas presenter till och öven påskharen behövde fixa lite inför sitt viktiga uppdrag på påskaftons morgon.
 
Emil lämnade vi av hos mormorn och det var nog en god idé.
Eftermiddagen spenderades hemma, barnen var ute i trädgården och jag fick besök av Björklund.
Vi drack te och pratade bakningens alla konster. 
 
 
 
En ny tidning hade anlänt i brevlådan tidigare på dagen och efter att ha pratat bakning en lång stund på eftermiddagen så bestämde jag mig för att baka lite tunnbröd till kvällsmaten.
 
Det blev väldigt uppskattat i vanlig ordning och jag fick lov att lägga undan ett par så pappan oxå skulle få chans att smaka när han kom hem.
 
 
Efter ett långt uppehåll från Work-Outen så var det dags i går och jag är rädd att det kommer kännas ännu mera i morrn. Idag känns det mest i mage och ljumskar men det lär dyka upp på fler ställen...
 
Jag och barnen har varit hemma och donat idag med.
Plockat, pysslat, hängt upp tavlor, lagat mat och varit ute en sväng.
 
Nu ska vi strax samla ihop oss och åka bort till mormorn, så jag kan dra vidare för ett kvällspass på ICA, och lämna barnen i tryggt förvar i vad som snart måste kunna kallas ett andra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0