Dan före...

Nu är det jäklar i mig inte långt kvar till den femtonde... 

Idag har vi grejat, donat, grejat och donat. 

Idag på förmiddagen tog David barnen med sig in till stan för några ärenden och för att hålla sig undan tårtbaket som pågick för fullt hemma. 


Dom passade minsann på att mysa...

På eftermiddagen var jag hyfsat klar och medan jag och min blivande man satt i skuggan och drack kaffe så badade ungarna hejdlöst i poolen.





Totalt galna ungar! 


Vi har fått post idag igen. 

Underbara gamla vänner jag har! Som, trots att det gått alldeles för många år sen vi sågs, ändå tänker på oss. Älskade, älskade Jill!

Nähe, nu ska jag nana tänkte jag för i morrn är det dags för en av mina mest välplanerade dagar någonsin... 


Men först, jag ska bara få lov att sträcka på mig lite och stolt meddela att jag klarade det! 

Att väga under 70 kg har jag inte gjort sedan jag var tonåring, alltså typ, väldigt längesedan... 15-20 år sedan. Idag när jag vägde mig hos mamma så visade vågen 68,9kg!!

Helt galet! Jag är så stolt över mig själv och det jag åstadkommit. Från 89 kg i Spanien till under 70 kg nu!

Sa jag att jag är enveten och rätt målmedveten ;-)

Kommentarer
Postat av: Birgitta L

Hjärtliga gratulationer till dig och David på er bröllopsdag och ett stort lycka till! Kramar till er från "fröknarna"i Snickerboa.

2015-08-15 @ 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0