Att vänta på ett kylskåp

Det är ju tur att jag har möjlighet att jobba hemifrån ibland alltså, för idag skulle ett kylskåp levereras till mig, någonstans mellan 8-13 fick jag veta. Det dök upp nu vid 14...
 
Men det är ju inte så att jag har suttit och rullat tummar, tvärt om faktiskt. Jag hade en massa papper, i min egen hög... Jag prioriterar oftast byggfirman högre än mina egna uppdrag så nu var det en salig röra papper, fakturor, bokslutspapper och annat som behövde min uppmärksamhet och jag fick rett ut nästan allt!
 
Dessutom fick jag en liten leverans posters som jag beställt så jag provramade in några av dom.
 
 
De ska sedan upp ute i lägenheten när tid finnes.
 
Nu ska jag bara göra en snabb vända i duschen och sen ska jag bort till ICA och göra ett kvällspass.
 
Måste bara visa er en sak. Det här med charmen att bo i ett väldigt gammalt hus...
 
 
Hyfsat sné toadörr ;-)
 

Just det, jag mår mycket bättre idag. Fick upp värmen med en värmedyna igår och somnade tidigt, som en klubbad säl. Vaknade på ett strålande humör idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0