Change of plans

Dagen idag blev inte riktig som planerat. Alls.
 
Jag och David skulle vart iväg på äventyr men det bliev ändrade planer på det och när denna familjen får en liiiiten, liten stund över så fylls det med annat direkt. Idag hittade vi ett fönster på knappt 1½ timma, så vi packade crossar, kläder, skydd, hjälmar, ungar och kameran i bilen och stack iväg till studion en sväng.
 
 
Albin ha sagt ett tag att han vill ta bilder med sin nya hoj och Emil vill ju såklart gärna ta med den lille hojen, även om han inte kör den än. Han håller sig fortfarande på fyra hjul (men tro mig, hjärtat är minst lika högt upp i halsgropen för det!). I förra veckan kom dessutom en ny laddning kläder och stövlar till honom, för han växer som ogräs den där pajken, och se så stilig han blev!
 
 
Emil tyckte i vanlig ordning att det liksom borde gå på bara någon sekund att knäppa av dom där rackars korten, så vill man ha något på honom så får man vara ruskigt snabb. 
Tur för oss att hans mamma är minst lika otålig som han...
 
 
Efter fotograferingen körde vi hem och lagade middag. 
Sen fick vi träffat en efterlängtad farbror (Ja, inte min då, jag har ingen). Jonas och John kom förbi och med sig hade dom en stor rackarns bil. Jonas har äntligen kommit efter typ 1½ år i Japan och nu ska möbler och lådor som förvarats på lite olika ställen, samlas ihop och flyttas tillbaka hem.
 
Jag och Albin fick världens bästa idé, vi tog och drog till Gekås! Så har vi så gott som allt klart ute i lägenheten. Vi väntar på en loftstege och ett litet kylskåp bara, men det borde komma til veckan. Jag har fixat och piffat som en dåre idag och nu i kväll beställt lite grejer att hänga på väggarna.
 
Nu är det sent och jag har suttit på kontoret så ögonen snart blir fyrkantiga.
I morrn har vi oxå en fullspäckad dag framför oss, så det kanske är bäst att jag tar och lägger mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0