I bakartagen!

Ok, den rubriken kanske var en aning väl tilltagen men jag har i alla fall bakat en omgång frallor och gjort en deg som står i kylen och gottar sig så vi kan få finfin frukost i morrn.
 
 
Jag och Emil fick vara hemma själva på eftermiddagen medan Albin och D var iväg och tränade, först fotboll och sen cross. Jag spenderade hela förmiddagen med jobb. Massa, massa papper (mängder faktiskt) på kontoret så det var ett skönt avbrot att gå ner och baka lite. David köpte med sig räkor hem så när alla var samlade hemma, duschade och klara så blev det räkor, nybakade frallor, ägg och vitt vin.
 
Vi hade mat över från gårdagens tacos så barnen tittade mest på räkorna och tog lite mer tacos på sina tallrikar.
Albin har haft ont i ena ögat hela dagen idag. Inte i ögat utan precis utanför, ner mot näsan säger han, så innan maten var han väldigt mammig och ville mest sitta hos mig och prata om viktiga saker.
 
 
 
Min fina, fina, tannalösa pojk, med så mycket djupa funderingar.
Dom somnade båda gott nu i kväll . Emil efter en lugn dag och Albin efter en fullspäckad dag.
 
 
Nu blir det sängen även för mamman i familjen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0