Jobbehelg

Denna helgen har jag jobbehelg så det händer inte skitmycket spännade i mitt liv att dela med mig av.
 
Men mina älsklingar har haft en massa roligt för sig, så jag kan passa på att dela med mig av underbara bilder som dyker upp i min telefon när dom är ute på äventyr. Idag har dom varit på crossbanan och Albin har tränat. Emil har gjort vad han är bäst på, skita ner sig ;-)
 
 
Skitig, men vansinnigt lycklig.
 
Den enda bilden jag kan bjuda på var från min fikarast när jag i ren förundran tog en bild.
 
 
Jag menar, hur är det möjligt? 
Jag har druckit kaffe med mjölk i mer än 5 år nu och ändå så ska det var så himla svårt att få till det så det inte blir överfullt när mjölken är ihälld...
 
På eftermiddagen stod vi i förbutiken och kikade på V75 när det var dags. Min kusin Johan var med i andra avdelningen och det var rysligt spännande. Väldigt roligt var det dessutom när han körde upp sig och blev tvåa!
 
Nu ska jag lägga barn och kramas lite extra. Sen ska jag nog ta och kila en trappa ner och passa på att kramas lite där med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0