Kan telefonen växa fast örat?

Jösses alltså! 
Idag har jag pratat många timmar i telefonen. Det har strulat med massor av saker och jag sitter lite som spindeln i nätet och har hållit kontakten på flera håll. Hur sjutton gjorde man innan man hade mobiltelefon?
 
 
Det var ju tur i oturen att jag var hemma och jobbade idag så jag hade tid att ta tag i det här. Emil tyckte väl inte att jag var sådär jättespännande sällskap idag och såg fram emot Albins hemkomst mer än vanligt.
 
Jag hann i alla fall påbörja dagens arbete innan det liksom strulade till sig rejält och jag fick omprioritera.
 
 
Sidvagnsföreningens fakturor hann i alla fall bli skrivna, utskrivna och lagda i en fin hög! 
 
Nu är det kvällen och jag ska runda av här. I morrn är det jobb på ett par olika ställen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0