Solen!

I morse när jag åkte till Halmstad så var det stålande sol ute och vädret för dagen såg väldigt lovande ut. 


Ja, jo. Rutan behöver tvättas, myndigheter strunt i det, ser ni inte solen?

Idag har jag varit och planerat inför nästa veckas kurs. Då åker jag iväg och håller en tvådagars kurs på Viskadalens Folkhögskola. Där vi bla kikar lite i lagboken, speciellt förtroendemannalagen och Medbestämmandelagen. Vi ska kika på kollektivavtalet och en massa andra matnyttiga saker som deltagarna får ta med sig hem till sina arbetsplatser. 

När vi var klara åkte jag och hämtade barnen. Dom var hos mamma så jag stannade på en kopp kaffe med.
Väl hemma hade jag spännande grejer att ta hand om. Bla reda ut en massa blanketter från skatteverket.. 


Visst älskar man rösten som säger att det snart är min tur? Blir det gått en halvtimme hade jag kommit till plats tretton i kön...

I kväll var det Work-Out i vanlig ordning och efter en dusch och lite käk,  Gray's Anatomy i soffan.

Nu är det nane! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0