Starka tillsammans

Ännu en dag i Handelströjan och jäklar va roligt vi har haft det!
 
 
Vi träffar så sjukt mycket folk och hitills har denna veckan varit så bra. Vi har bara stött på trevliga personer. 
Jättemånga bra samtal med medlemmar, ickemedlemmar och arbetsgivare.
 
Efter jobbet blev det till att möta mannen i dörren även idag och kila in och krama om två efterlängtade små skitungar!
 
 
 
Barnen har haft det jättebra idag med farmor och det är inte utan att jag saknar att vara med dom på dagarna. 
Jag är glad att jag inte jobbar heltid varje vecka, i alla fall inte ännu. Eller tja, heltid och heltid... Jag jobbar ju heltid men inte på ICA och när jag är hemma kan jag lägga upp mitt arbete ganska fritt vilket är skönt och ger mig mer tid med barnen.
 
Jag har dessutom idag klarat ytterligare en sak som jag givit mig tusan på.
Inte för att det borde komma som någon överraskning för de som känner mig, att jag genomfört något jag gett mig sjutton på att klara av men alltså det här var faktiskt lite läskigt.
 
Jag har ju extremt ont av yrsel och är inte helt bekväm med eventuellt illamående följt av yrsel. 
Sen jag fick mina nya glasögon så har jag inte haft dom på mig långa stunder, alls. Det är riktigt jobbigt, jag lyfter fötterna alldeles för högt när jag går, tar saker i luften mm och blir liksom lite vimsig så.
 
Men så gav jag mig sjutton på att härda ut, verkligen försöka! Så idag har jag haft glasögonen på mig hela dagen! Jag tog av mig dom när jag skulle äta men då blev ögonen helt crazy så jag fick sätta på dom igen och sen hade jag bara av dom när vi tog selfien (högst upp i inlägget).
 
Emil tyckte jag såg konstig ut och tittade noga på mig i några sekunder innan jag fick en kram när jag kom hem.
 
 
Nu har jag landat i sängen, helt slut. 
Väntar hem en efterlängtad sambo som varit på kurs nu ett par kvällar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du passar jättebra i glasögonen ju! 👍😊

2015-02-04 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0