Semlor!

Vilken familjefest det blev här i kväll!
 
När jag slutat jobba i eftermiddags så åkte jag hem till en, om möjligt, ännu mer förkyld Emil som satt och kollade på film med morfarn.
Albin & David var iväg på dagen och körde cross och med sig hem från stan hade dom kinamat!
Pappa stannade och åt med oss innan han åkte hem. Sen hade jag köpt släta bullar så vi gjorde semlor till fikat. 
Eller alltså, semlor och semlor... Albin fick sylt i stället för mandelmassa och Emil... Ja, Emil, han ville helst ha mandelmassa i stället för både bulle och grädde han men vi kompromissade och så fick han en bulle med mandelmassa, utan grädde och med florsocker.
 
 
 
 
Dom är gladare än vad dom ser ut, jag lovar.
 
Nu har båda barnen somnat gott och jag tror snart att jag ska ta och göra desamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0