Bara för att...

Ja, ni minns kanske den där galet varma helgen i början av Juli när vi var i Uddevalla, på Cross VM...
 
Vet knappt om man kan kalla det Throwback Thursday egentligen, det är ju inte ens en månad sedan, men jag gör det ändå!
 
Jag hittade lite bilder på Facebook dagen efter att vi kommit hem som jag var tvungen att spara ner och se om man kanske såg oss på, och det gjorde man ju!
 
 
Ni ser ju givetvis inte det men på den översta bilden har jag ringat in oss där vi står precis vid staketet. Där står vi alihopa, Pappa, Jag, David, barnen, Joel & brorsan.
 
På den nedersta bilden har jag ringat in brorsan och Joel, dit dom knallade upp och satte sig.
 
Galet trevlig helg det där...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0