Möhippa!!!


Mina fina tjejor!!

Igår blev jag kidnappad hemifrån vid nio på morgonen och återförd till hemmet strax innan midnatt.

Det var rullskidor, bilresor med ögonbindel, hiphop-dans, fika, lekar, fångarna på gården, mat, femkamp, totala skrattanfall, goda desserter och världens bästa umgänge!

Jag tog inte ett enda kort men hoppas att jag får lite kort från de som knäppte. 

Idag har jag varit mör. Väldigt mör.
Speciellt för att jag har sån jäkla träningsvärk!! 

Men jag har ändå hunnit med att fixa nästan allt med klänningen och spendera flera timmar på Rönnås med planering och provdukning...

Nu har jag faktisk lagt mig tillrätta i sängen. Det blir inte sent för mig idag inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0