Starkast i Västsverige?

Anna Palmér är ombudsman i LO-distriktet Västsverige och hon håller i den här kampanjen, Facket på sommarjobben. Hon la ut en finfin bild på Facebook idag och skrev att "här har vi dom starkaste uppsökarna i LO-distriktet Västsverige"


Det är ju då jag och den långhåriga hårdrockaren hon pratar om. Såklart! 

Anna är en helt fantastisk person och hon bloggar här, 
http://facketpasommarjobben.blogg.se/

Idag jobbade vi till halv fem och sen skulle vårt tält på torget plockas ner så jag var hemma vid sex. Äntligen fick jag hålla om mina älskade ungar!

Det är ju galet va fina dom är när man inte sett dom på något dygn. Jag hade givetvis finfina gnuggisar även till dom. 


Vi har gjort oss fina! 

Sen kom ju såklart pappsen och honom tänkte vi då rakt inte glömma av att "märka".

Det är en riktigt fin arbetsledare det. En chef på ett bygge med en gnuggis på armen som det står "sjyssta villkor" på!
Har jag sagt att jag älskar honom till månen och tillbaka? 



Undra om det finns något han inte skulle göra för mig? Tror inte det... 

I morrn ska vi hänga i Falkenberg, så har ni vägarna förbi torget, kika fram och byt några ord. Eller få lite finfina give-aways.

Jag kommer troligtvis vara "bilburen" och besöka arbetsplatser och ungdomar utanför stan. 


Jag avslutar med denna fina bild från i morse. Vi har bildat LO-loggan på marken på torget. Jag lovar att pensionärerna på bänkarna inte har haft så roligt på länge... 
Bilden är hederligt stulen från Annas Facebook. 

Ja, just det! Jag är tillfälligt tillbaka på den däringa ansiktsboken... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0