Storstädning, igen!

Halva dagen idag har spenderats på dagis där vi hade hand om sommarstädningen med ett litet gäng andra tappra föräldrar. Mina vilddjur var hos mormor så länge och hade det toppen.
 
På eftermiddagen när vi kom hem så fick barnen vara ute och leka själva medan jag tog tag i en hel massa måsten på kontoret och jag har kommit en liten bit, men har en bra bit kvar...
 
 
 
Grabbarna tog fikapaus på altanen medan jag vackert fick ta kaffekoppen med mig upp på kontoret.
 
 
 
Albin plockade jordgubbar till mig, som jag fick med mig upp till fikat.
 
I kväll har jag varit en sväng hos Malin på salong Len & Fin och gjort mig av med några kilo hår.
Jag har även fått betat av en del telefonsamtal på listan och i morrn har jag ett jättespännande äventyr på G...
 
Men mer om det i morrn, nu ska jag nana!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0