Urblåst på crossbanan!


Sidvagscross! SM-deltävling nummer tre, av fyra.

Det har blåst och regnat något kopiöst i natt! 
Inte utan att det har varit lite läskigt att vakna ensam i husbilen när det dånat och vaggat.

Det var precis lika blåsigt idag på dagen men inget regn i alla fall. 


Urblåst!


David, pappa och barnen åkte med brorsan ner i dag på förmiddagen. 
  
Jag hade det så mysigt för mig själv till frukosten och efter att jag varit ute och kikat på sidvagnarnas träning och kval så kröp kan tillbaka in i mitt lilla mobila hem och gjorde en kopp te... 



Riktigt mysigt. 

Nu har vi kommit hem. Packat upp, ätit och lagt barn. Efter en dag som denna, när hjärnan liksom är totalt urblåst rakt igenom, då är det rätt gott att gå och lägga sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0