Arbetat med skrattmusklerna!

Vi har kommit hem från en fantastisk trevlig kväll med våra toastmasters och deras respektive. 


Vi började med att bowla. Tjejer mot killar och resultatet kan ni se här ovan. 

Det var alltså jag (C), Anna (A) och Linda (L) mot David (D), Tobbe (T) och Christer (C).

Efter mycket lyckad bowling åkte vi vidare till Lorensberg där vi åt och drack väldigt gott medan vi pratade mycket bröllop och fick oss vansinnigt goda skratt. 

När vi kom hem kom pappa körandes med grabbarna som fick stoppas i säng på en gång. 

David åkte hemifrån tidigt i morse så jag och grabbarna hade mysmorgon för oss själva i lugn och ro. Det kan vara något av det bästa som finns, lugna och sköna mornar.


Min och Emils mysmorgon. 


Sen har vi städat i lägenheten och glatt oss åt vår absolut första pion på vår nyplanterade buske.

Nu ska jag kika lite mer på Speed och sen sova riktigt gott för i morrn är det mycket på agendan...

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej Charlotte. Dina pojkar kör väl Cross? Wille vill så gärna börja men vart skall vi vända oss? Finns det någon crosskola eller måste man lära sig själv? Kan man hyra Cross någonstans? Tacksam för svar. Kram Annalina

Svar: Hej!
Jadå, Albin kör cross (Emil hade gärna kört han oxå men eftersom han är totalt orädd så får han köra fyrhjuling ett år till innan han börjar ;-)).

Varbergs Motorklubb har crosskola. Den är på onsdagar, tror det är mellan 17-20 och sen är det träning Tisdag, torsdag och lördag. Även på lördagar är det nog crosskola tror jag, mellan 10-12 (sen är det träning mellan 12-16).

Jag har inte skitbra koll eftersom det är David som brukar dona med detta. Vi har ju egna hojar så hur det funkar med lånehojar och så vet jag faktiskt inte men det kan ju säkert klubben svara på, surfa in på http://www2.idrottonline.se/VarbergsMK/ och ta kontakt där.

David hjälper säkert gärna till han med, ring honom så vet han garanterat vem man ska prata med oxå, och Wille kan säkerligen få provköra någongång när Albin ändå är ute och tränar. David har 0705-597290.

Kram
Charlotte

2015-06-28 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0