Bästa avslutet på helgen

I kväll har vi vart hos mor och far och ätit. 
Så. Jäkla. Gott. 


Medan grillmästarna vaktar grillen så passar ungarna på att blåsa såpbubblor. 


Jag gjorde en paj på de sista gubbarna jag hade kvar, ihop med lite rabarber från trädgården. 


Efter maten började grabbarna bli lite rastlösa och något hände...

Rep, crossdäck och en stege. Det är grejer det. Det kan underhålla en hel hög grabbar en hel kväll, från fyraåringen upp till femtiosexåringen...



Man kan gunga! 


Och kasta liten Emil tydligen... 

Efter att vi kom hem ikväll har jag bröllopspysslat. Klippt, klistrat, klippt igen, svurit lite, skrivit ut bra att ha grejer, lagt småpyssel under press av pärmar. Ja, sånna grejer. 

När jag är så inne i det är det svårt att sluta så det blev lite sent idag. 

Måste visa bara. 


Albin har varit och kört cross flera timmar idag med och med sig hem hade han denna fina bukett! 

Medan Albin och David var iväg och körde cross så fixade jag och Emil en paj och lite pyssel. 
Till fikat fick vi besök av en långhårig hårdrockare på MC, mycket trevligt!

Det låter inte som vi fått gjort så mycket idag, men det har vi minsann. 

Nu får vi nana lite för i morrn är det lekdejt på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0