Fackligt och Underbar trädgård.


Från vår underbara trädgård. 

Idag har jag varit iväg på några timmars fackligt uppdrag och då var barnen hos mormor en sväng och åt upp hennes tomater... Ja, jag vet, det är sjukt märkligt för vi har verkligen försökt. Genom att ha exakt samma sorts tomater framme i en skål, precis som mamma, men inte sjutton äter dom tomater så det sprutar ur öronen på dom, som där....
Förstår inte hur det kan vara så. 

Efter att vi kommit hem, fixat och ätit lunch så satt vi ute resten av eftermiddagen. Pappan jobbade sent idag med så vi gjorde smoothie och pannkakor till kvällsmaten idag. 

När David äntligen kom hem så gav jag mig ut på en snabb powerwalk i kvällssolen och sen körde jag lite övningar när jag kom hem. 
Jodå, jag är enveten, jag SKA i den där klänningen... ;-)


Nu ska jag följa Emil och Kajsas exempel och gå och lägga mig tror jag. 


Att hon bara vill ligga där, så nära... Det där med husdjur alltså. Magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0