Firar sommarledigheten med sol!


En sommarselfie i solnedgången på altanen. Medan grabbarna leker kurragömma i shorts och bara överkroppar.

Jag har jobbat idag. Hela dagen. 
Nu ska jag inte jobba på ett tag. Jag ska vara hemma och hänga med mina älskade ungar. Och såklart, den där rackarns blivande maken om han har tid mellan jobben...

Albin kom och mötte mig när jag slutade idag och så handlade vi lite så vi kunde göra lite extra god mat hemma i kväll. Liksom fira lite att det är sommar nu!


Ikväll blev det en ganska tidig kväll här hemma. Alla här är rätt slut när fredagskvällen kommer så nu snarkas det gott från tre av tre sovrum...

I morrn har vi en dag vi sett fram emot länge...  Tjärbyligan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0