Lyxig sommarlovsmorgon!

Vi lyxade till det lite här i morse. Det var ju egentligen den första riktiga sommarlovsmorgonen här hemma eftersom vi vart i väg en sväng med husbilen och det har varit midsommar. 


Mamman fjäskade lite och gjorde smoothie och macka till frukost som dom dessutom fick äta framför tven... 

På förmiddagen var vi hos Ange och barnen. Vi planerade lite och barnen lekte. 
Sen på eftermiddagen kom Oscar hit och var här till kvällen. Alla tre grabbarna hade så roligt! 


Vi bakade kladdkaka, jag och Emil.
Den blev tydligen väldigt, väldigt god... 

När Albin och David kom hem från fotbollsavslutningen tog jag och gick en sväng. 


Härlig kvällspromenad med jogging intervaller. 

I kväll har jag suttit med en jäkla massa papper! Bokföringen och lönen och jag var egentligen alldeles för trött för det så det tog säkert dubbelt så lång tid. Nu är jag i alla fall klar och har hamnat i säng.

När jag skulle lägga mig så hittade jag David liggandes i sängen, fullt påklädd... 


Ni vet, det är ju så festligt att försöka prata med någon som sover djupt.

"Älskling, ska du sova med kläderna på? Ovanpå täcket? "
-Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0