Ordentlig sommar!

Det tycker jag nog att vi haft idag. 
Jag gillar ju som bekant inte när det är för varmt så det här har vart en bra dag! 


Vi började morgonen med Shrek på datorn till frukost. 


Älskar när en kan ha färska jordgubbar till frukost. 

Vi hade lite innejobb på förmiddagen och jag fick minsann sällskap uppe på kontroret. Grabbarnas rum har dörrarna mot "hallen" där uppe där vi har kontoret. 



Båda två satt och pysslade en lång stund.

Sen gick vi ut och vart ute resten av eftermiddagen. Jag kilade in framåt kvällen, gjorde mackor och packade kylväskan med kvällsmat så det bara var för David att ta ungar och mat med sig och sticka ut till Anneberg och crossträningen.

Själv stannade jag hemma och klippte gräsmattan, fixade med tvätten och disken, duschade och såg till att vara klar till grabbarna kom hem igen. Då vart det två fruktansvärt skitiga ungar jag fick att ta hand om. 

Dusch och skrubb med grön svamp sen gick det att känna igen dom. Båda två somnade på två väldigt korta sekunder... 

Nu håller vi tummarna att sommaren är här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0