Promenad på taket, träning och kattgos...

Dagen idag har varit spännande. Inte lika spännande som gårdagen dock (ni vet, bör fyraochetthalvtåringen kissade ut från ett fönster på andra våning...), hyssen för dagen var begränsade till att ett par fodrade skor hamnade i poolen för att de visst var lite smutsiga, invändigt! 


Nu blev det inte riktigt rätt ordning här för jordgubbarna är från frukosten och bilden på mig är från efter kvällens träningspass. Helt slut!

På förmiddagen idag var grabbarna ute och lekte med sina nya leksaker i trädgården. Det är någonting som flyger iväg om man drar i någon plastgrej. Väldigt rolig tydligen! 


Dom kan hålla på läääääänge...

Tillslut händer det ju givetvis något.
- Mamma! Har vi en stege? 
- Vad har ni gjort nu? 
- Men har vi någon stege!? 
- Först får ni berätta vad en stege behövs till...
- Min leksak flög upp på taket. 


Jomenvisst. Mamman löste det fiffigt genom att klättra ut på taket genom takfönstret och hämta ner leksaken.

I kväll har vi alla försökt komma i säng tidigare än innan i veckan. Det blir ju gärna senare på sommarlovet. Så nu har jag lagt mig och innan jag lämnade soffan såg det ut så här. 


Goaste kisen våran! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0