Tävlingsinriktad till tusen!


Jodå, jag ger minsann allt när jag tävlar... 


Lite granna med livet som insats ibland ;-)

Idag var det dags för vår årliga Gokart cup, JDL-CUPEN! 


Vansinnigt roligt i år och jag vart så taggad. Mer taggad än vanligt tror jag och jag måste ha spänt mig på något vis för jag har varit som en urvriden disktrasa idag när vi kommit hem. Matt, blek, trött och helt slut! 



Tobbe vann, brorsan blev tvåa och Joel kom trea.

Jag gjorde helt ok ifrån mig och fick köra båda finalerna i år med. I A-finalen fick jag och David närkontakt flera gånger och det slutade med att han knuffade ut mig i däcken och körde förbi.. 
 Nåja, det är tur att jag älskar honom ;-)

I eftermiddag har jag faktiskt bara suttit ute. Helt matt. Som tur va kom Oscar (ni vet, min långhåriga hårdrocksvän) och Mariana glidandes på mc:n och med sig hade dom fika! 
Det blev en mysig eftermiddag!

David och Albin fick åka och handla och ordna maten i kväll. Det bidde hamburgare, väldigt gott! 


Efter maten hamnade vi i soffan allihopa och kollade på en film, Yogi Björn.

Nu har grabbarna somnat efter Gladiatorerna och jag ligger i soffan och kikar på Prinsbröllopet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0