Utflykt för två...

Jomen visst ser ni! 
Idag har jag och mannen utflyktat lite tillsammans. Bara vi två.
Barnen lämnade vi hos mormor och morfar, sen körde vi fyra mil rakt ut i ingenstans och hittade en väldigt vacker plats. 





Notera björken som växer upp ur taket på boningshuset... 

Det var en vansinnigt vacker plats och jag blir så arg när jag tänker på hur försummat allt är. Varför gör man så? 

Vi åkte dit i kväll, när David kom hem från jobbet. Innan vi åkte en sväng var jag och barnen på fika och festplanering hos Angela och barnen. Mysigt som vanligt! 

På dagen idag har jag jobbat. Vi har haft fackligt jobb på ICA. 


När jag kom hem från jobbet hade jag fått post! Riktig snigelpost! Med brevpapper och allt! Sånt som en inte sett på typ 15 år. Jag älskar post!

Efter att vi kommit hem från utflykt och hämtning av barn så satte jag mig och jobbade på kontoret medan David åkte iväg och kollade på ett jobb. Nu är dock ögonen trötta och i morrn måste hjärnan vara på allerten så det blir till att säga god natt nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0