Grabbarna grus

Alltså mina killar. Dom är så söta och dråpliga.
 
Emil pratar ju hela tiden, jämt och lite till.
När jag var på kurs i Stockholm var han ju hos mamma en del och en dag hade han hittat en önskesten som han strök över kinden och sa 
- Jag önskar att mina prickar och Majsan sår ska försvinna. Och så önskar jag att du inte var så himla gammal...
 
 
Mitt lilla bus!
 

Albin, han är mer en tänkare han, och går nog runt med en hel massa funderingar.
När jag var iväg hade han funderat mycket på det här med mormor och hur gammal hon är.
Så han hade frågat henne om hon hade tänkt komma på hans 50 års kalas.
Jo, det ska hon absolut. Hon är visserligen 97 år då men om hon lever så ska hon komma.
 
 
Min fina, kloka tänkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0