Sista kvällen med gänget

I morrn åker jag iväg på kurs så idag har jag tagit vara på dagen med barnen så gott det går. Jag till och med spelade tv-spel med Albin innan, det var det han ville göra om han fick bestämma vad vi skulle hitta på tillsammans. 
Vår alldeles egen paparazzi, Emil, förevigade det hela. Typ 25 bilder lyckades han knäppa av. 



Jag tycker dock att det räcker med att bjuda på två bilder. 

Vi har ätit kinamat nu i kväll, här hemma, tillsammans med mor och far. 
Emil har mått bättre idag, lite ont i magen, men inte alls lika mycket illamående.
Han har ätit bra och varit pigg och glad. 

Nu ska jag krypa in i famnen jag kommer att längta halvt ihjäl mig efter på kursen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0