Vice ordförande!

Idag har vi haft årsmöte med fackklubben på jobbet och jag blev vald som Vice ordförande. 
Förra veckan blev jag dessutom vald till ordinarie styrelseledamot i Avdelningsstyrelsen, avdelning 3 Halmstad! 
Jag är ruskigt glad och tacksam för förtroendet. 


Bild från första veckan på Runö, någon hade varit lurig och skrivit på min namnskylt. Men jag gillade det jag...

Annars idag har jag mest jobbat. 
Kom hem nu ikväll och damp ner i sängen med en duns. I morrn blir det jobbe hela dagen lång och även helgen ska tillbringas där. Men som sagt, jag gillar alla mina jobb. Massor!


Och mina grabbar. Dom gillar jag mest <3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad står det på skylten?

Svar: Charlotte, Den mäktiga
Charlotte

2015-03-27 @ 00:15:16
Postat av: Anna

Vad kul, grattis!! :)

2015-03-27 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0