Äntligen!!

En heldag på crossbanan! 
Äntligen! Som vi har längtat! 


Vi var ute i goood tid och placerade oss uppe på kullen. Mat, fika, dricka, stolar och filtar hade vi med oss. 

Vi blev ett gött gäng uppe på vår lilla plätt under dagen och hade underbar sol hela tiden. 

Albin såg vi knappt till alls. Han och Ella försvann och vi fick leta upp honom för att säg att han behövde äta lunch. 



Emil var inte helt nöjd med att Albin försvann men det tog inte lång tid innan han hittade en kompis som hette Gustav och som han sedan lekte med hela eftermiddagen. 


Vi kollade även på solocyklarna och jäklar va spännande ett serie-heat kan vara! 


Efter att ha haft fejset i solen hela dagen är jag helt slut! Ungarna somnade som stockar i sina sängar och så även jag tydligen...

Jodå, jag vaknade i Emils säng för en liten stund sedan, jag som bara skulle säga god natt...

Nu har jag dock flyttat över till min säng och ja, jag kommer somna som en klubbad säl när som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0