Fullspäckat!

Idag började dagen med en avtackning på jobbet på förmiddagen. Emil fick hänga med mig och vi plockade upp mormor på vägen. 
Efteråt ville Emil gärna stanna en sväng hos mormor så jag åkte hem och lagade maten så länge. 

Det har ju regnat ordentligt idag så jag åkte och hämtade Albin i skolan. Tur var väl det för han var ju blöt upp till knäna!

Sen hämtade vi Emil hos mormor och åkte hem till middagen som stod på spisen. 
Det fortsatte ju regna så vi höll oss inomhus. Jag jobbade på kontoret och fick gjort förvånansvärt mycket medan Emil lekte för sig själv och Albin kollade på Stefan & Krister på Youtube. 


När det närmade sig att David skulle komma hem så gjorde vi oss klara att åka. Albin skulle med mormor till Tjärby på promenad och Emil fick (under ljudliga protester med krokodiltårar) hänga med mig och David till festlokalen...  

Vi var kvar länge. Så länge att det bara var att stoppa ungarna i säng direkt när vi kom hem. 

Nu sover alla gott här hemma och jag tänkte haka på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0