Kärleken till en väldigt speciell...


Alltså dom här båda... 
Kajsa är oftast inte långt borta om Albin är hemma. Sover gärna i hans säng, eller på golvet brevid. Kryper upp i famnen så fort Albin sätter sig ner. 

Kajsa och Albin. 
Igår jobbade jag ju kvällen så jag var hemma när Albin kom från skolan. Vi fixade lite mellis och sen gick han till mormor och jag till jobbet. 

Idag har det varit ICA för hela slanten igen och jag har fått vara i charken större delen av dagen. Jätteroligt! 


Smoothie och Disneys Wall-E till kvällen. 

Det var innan grabbarna gick ut och lyckades med konststycket att slå sig haft fördärvade på en innebandyboll... 

Jodå, dom skulle ut och spela lite innebandy. Albin lyckas ramla/halka på bollen och drog gipset i backen onödigt hårt. Emil fick då innebandyklubban i ögat...

Sen var det en väldigt traumatisk nattning här hemma, just på grund av den där händelsen, och det hjälpte ju inte till att båda var övertrötta...

Både jag och David kröp i säng tidigt. Vi jobbar båda i helgen och David är överhopad med jobb just nu, så han slocknade direkt. 

Jag passar på att lyssna på högljudda andetag, kattsnarkningar och lite osammanhängande prat i sömnen från barnrummen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0