Mina hjärtan!

Idag har det inte hänt sådär jättemycket spännande eftersom jag mest jobbat. 

Men när jag är på jobbet och får rapporter och bilder hemifrån, då svämmar hjärtat sådär nästan över av kärlek. 



Idag fick jag bilder på att Emil och pappan hade varit på Höråsens plantskola och köpt diverse olika växter och planerat på trappen. 

När jag kom hem från jobbet nu ikväll var det så fint så!


Vad det är för grejer som är planterade får jag undersöka i morrn. 


Innan jag stack till jobbet hann jag få hem Albin efter skolan och kika på några snabba skott innan han cyklade till mormor och jag till ICA. 

Vi hade möte i stan i dag på förmiddagen, på banken, och då passade jag på att sticka om Jysk på hemvägen. 
Badlakan och handdukar till lägenheten skulle införskaffas. Jag hittade även ett litet gulligt skåp som skulle passa utmärkt för att förvara täcken och kuddar i, som jag köpte. 

Men det visade sig vara väl avancerat att skruva ihop (jag som älskar att montera IKEA möbler!) så jag lät det ligga på köksbordet i väntan på att någon med betydligt mycket mer tålamod ska ta sig an det... 


Nu har jag landat i sängen efter att ha jobbat till stängning, stämt av dagen med mannen, pussat på varma gossepannor och förberett kaffebryggaren för en tidig morgon i morrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0