Mysmorgon!


Idag på morgonen hade vi riktigt, riktigt mysigt. Efter att vi skickat iväg Albin till skolan så kom mini och tyckte att vi borde gosa i soffan. Kajsa höll visst med... 

Jag var dock inte alls svårövertalad eftersom jag inte sovit sådär jättegott på natten så jag kröp gärna ner i soffan med en liten varm unge och en hårig, ljudligt spinnande kise precis brevid. 

Vi låg kvar där nästan ända till det var dags för Emil att åka till Dagis och mig att åka och jobba. 

Så idag på förmiddagen har jag jobbat i studion och i eftermiddag på kontoret för att sen hinna med ett kort litet träningspass och en dusch innan jobbet på Ica började vid 15. 
Jo, jag älskar det. Tre olika arbeten på en och samma dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0