Produktiv Söndag

I går hade vi en riktigt bra dag!
 
David jobbade igår, så på förmiddagen körde jag bort barnen till mormor & morfar och åkte till dagis och städade.
Morfar hade visst haft öronen fulla med liv hela tiden så jag lämnade kvar den minsta pratkvarnen och tog Albin med mig in till stan. Vi körde in till apoteket och köpte Emlaplåster och Descutantvål.
 
När vi hade kommit hem och ätit lunch så fick kidsen för sig att baka till fikat. 
 
 
Det bidde kladdkaka och jag fick bara hjälpa till att smälta smör och knäcka ägg. 
Det blev en jättegod kladdkaka och jag tror nog jag lämnar över fikabakandet till de små männen i huset hädanefter. Pappan kom hem och fikade med oss.
Jag provsmakade inte inte kladdkakan utan tog lite nötter och en kopp kaffe.
 
På kvällen kom morfarn hit och hjälpte oss flytta ett stort ståp.
Sen passade vi på att handla lite och göra tacos till kvällen enligt Albins önskemål.
 
Nu har Albin och David åkt in till sjukhuset och operation. Det är dags att plocka ut dom där spikarna i armen idag och här hemma har vi en paket som väntar på vår tappra, tappra Albin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0