Att vara tvungen att prioritera lite igen

Sedan jag kom hem från Stockholm natte till lördag så har livet liksom gått i ett utan paus så jag har verkligen inte haft tiden att sitta här även om jag har precis hur mycket som helst att dela med mig av.
 
 
 
Dom här två söta killarna och deras pappa har inte heller fått tillräckligt med uppmärksamhet känner jag och det lättar inte direkt i den närmaste framtiden.
 
Jag ska verkligen försöka hitta tiden, jag vill det. 
Men inte nu. Hjärnan går liksom nästan bakåt idag av allt som jag har pysslat med.
 
Jag har i alla fall sagt stopp för fler fotojobb i år vilket känns välbehövligt och innan idag tog vi varsin kopp av årets första glögg! Jag ska njuta av december i år, bara så ni vet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0