Trassel och nyduschade gossar



Fredagsmys!!

Idag har jag haft ännu en såndär galen dag.

Vi lämnade Emil på dagis på morgonen kl 8, sen fick Albin en slängpuss innan han cyklade till skolan och jag körde till Halmstad för en dags planering på Avdelningen. 

Denna kursen vi planerat idag ska definitivt bli en utmaning att hålla, men det ska jag säkert reda ut! Det är ju så man blir bättre, när man utmanar sig själv.

Jag körde hem, fixade ett ytterst akut litet ärende på vägen, stannade till hos Hårdrockaren och hans söta sambo på en alldeles för snabb kopp kaffe innan jag kom hem och han möta min man i dörren som vart på väg till middag med en av sina leverantörer. 

Jag och grabbarna har som sagt hunnit med fredagsmys för oss själva idag. Det bidde Trassel på tven och popcorn i skålarna innan det till slut blev sådär lugnt och tyst i huset. 

Nu ska jag sova, hjärnan är mosigare än vanligt ikväll och jag måste ladda om för Jobbehelg!

Natti Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0