Albin 9 år!

Grattis! 
Älskade, älskade unge!!
 
 
Tänk att vi fått ha honom hos oss i 9 år redan, galet!
 
 
Idag är det 9 år sedan jag låg där som en valross på ett rum på förlossningen, hög på både lustgas och EDA.
I år tänkte jag faktiskt att ni ska få slippa läsa om hur det gick till när han kom till oss, det är ju redan skrivit typ varje år runt den 21 oktober så leta i arkivet om ni är sugna på det vettja ;-)

I år tänkte jag istället bjussa på bilder från den här fina killens allra första födelsedag!
 
 
Känns som om jag utvecklat mitt tårtbakade en aning under dessa åtta åren, det kan vi vara överens om va?
Hur som helst, galet söt skruttunge redan då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0