Att ha tillräckligt med siffror för ett tag...

Idag har vi haft heldagsmöte på Handels, med avdelningsstyrelsen. Det var budgeten för 2016 idag och det här med siffror alltså... 

Men det gick bra och som allt annat jag tar mig för nuförtiden då är det ju liksom intressant på något vis. 
Det är dock inte så skit intressant att skriva om alla dom siffrorna här. 

Jag passar istället på att visa tårtan jag hade med mig till mina kollegor. 


Det är chokladsockerkaksbottnar, ett lagar jordgubbsmousse, ett lager dumlemousse med hackad choklad i och sen täckt med en vit choklad/cream cheese frosting. Vimplarna är gjorda av sockerpasta/marsipan. 

Nu ska det sovas här. Som en sten helst. I morrn är det veterinärbesök planerat med vår gamla tant till katt. Hälsokoll är det bara förhoppningsvis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0