Att vara hemma!!

Alltså, jag gillar att vara ute och hålla kurs. Har inte direkt några problem med att sova borta eller så, det har jag aldrig haft. 

Men det är ju alltid väldigt skönt att komma hem och få kramar av alla mina killar! 
Dessutom hade jag massa paket hemma som väntade på mig och det är ju sååå roligt! 
Det var bilder, kort och album från bröllopet bla och jag var ju tvungen att fixa det jag tänkt på en gång givetvis, vänta är inget för mig... 


Det bidde så bra!! 

Idag har jag dessutom avslutat en grym kurs.
Jäklar vilka deltagare jag haft de här dagarna, dom har verkligen varit med och diskussionerna har varit på topp. 
Vi har dessutom haft förhandlingsspel där jag spelat fem olika typer av arbetsgivare. 


Utvärderingarna var så himla roliga att läsa oxå. Galet trevliga dagar! 


I morse knallade jag dessutom upp lite extra tidigt och smög in i kurslokalen och gjorde i ordning för en liten morgonreflektion.

Nu ska jag lägga mig och ladda för en hel dag på Ica i morrn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0