Att fira a'la 90's...

Igår var det alltså dags.
Dags för den där festen vi planerat i flera månader. 
 
 
Såhär snygga hade vi alltså gjort oss för en fest med 90-tals tema.
Jag med en hel del hjälp av min kära mor som gick fullständigt lös i sminkväskan.
 
Vi har varit med i festkommitén, nu när det är dags för förskolan att fira 25 år.
Så himla lyckat det blev! Alla var glada och riktigt taggade för fest.
Finfina 90-tals outfiter, goda vänner och underbar 90-tals musik!
 
Det här kan vi leva på länge!
Jag körde och körde hem vid midnatt, innan det hela var slut och det var minst sagt fullt ös på dansgolvet när jag åkte. Jag lämnade kvar min man och en cykel, hemma hade vi barnvakt som behövde avlösning nämligen.
 
Fest, kalas, bröllop eller vilken tillställning man än vill ha blir ju bara så himla bra hos Pia och Bo-Inge i Rönnås. Dom går helt och hållet in för att göra det så bra som möjligt och det blev verkligen helt fantastiskt!
 
Vi hade en grej planerad till idag på morgonen och jag har gjort mig ordentligt illa i ett revben (eller något annat som sitter där i sidan) så jag har sovit riktigt uselt i några nätter nu och det var bla därför det blev lite lugnare för min del. Men mer om dagens utflykt i morrn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0