Att ha kapat lite...

Ja, inte jag då, men vår minsting!
 
 
 
 
 
Han var hos Marie på Hus no 15 i torsdags och bidde såhär snygg minsann.
Det är fortfarande ganska långt men nu är i alla fall slitna toppar trimmade lite.
Själv tyckte han att det var lite snålt, han hade kunnat klippa kortare lugg om han får välja själv, men mamman är inte fullt så sugen på att hennes femåring ser ut som om han är kommen direkt från åttio-talet. Även om åttiotalet är ett vansinngt bra tal, så sett. Men frillorna alltså, dom kanske ändå ska stanna där borta...
 
I morse dukades det upp riktigt lyxfrukost här hemma!
David var uppe tidigt och packade först crossläpet och sen hörde jag hur han donade nere i köket, med kaffebryggaren, kokade ägg och höll på. Sen när klockan var åtta så kom han upp och hämtade hela sin lite tröttare familj. Dom stora grabbarna stack iväg strax innan nio när Micke och Fritiof kom, det vankades crossträning i Halmstad idag, så jag och lillebror är hemma och donar.
 
 
Vi har tvätt, städ och massa annat att dona med idag men det är en superduktig hjälpreda jag har minsann och sålänge det liksom rasslar till i dammsugarn så är det intressant. Och rasslar i rören, det gör det när man dammsuger hos oss...
 
Nähe, nu piper torktumlaren, dags att ladda nästa maskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0