Att visa allt

Ska strax kila iväg till jobbet och lämna på dagis innan det men jag såg i går kväll,
att resten av kongressen nu ligger ute, HÄR.
 
 
För att hitta mina tre anföranden så väljer man antingen att skriva "Charlotte" i sökrutan till höger eller så väljer man att dag för dag uppe i rullistan till vänster och letar upp mitt namn i raddan till höger.
 
Mina anföranden/yrkanden
Dag 3, Bifall till valberedningens förslag om ordinarie ledamöter 7:49:00
Dag 4, Bifall till Åsa Kratz yrkande om att låta fackombud bli repskapsombud 4:40:00
Dag 5, Bifall till förbundsstyrelsens avgiftsförslag 1:49:00
 
Sådär, in och kika nu och kom gärna med feedback,
jag har ju en LO-Kongress som väntar om bara några veckor...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0