Min galna, galna unge!

Som han cyklar! 
Han är helt galen med den där lilla cykeln och hoppen verkar bli högre och längre för var dag.
 
Jag lyckas fortfarande inte få in klippet inbäddat från telefonen så ni får följa denna länken
 
Medan jag och David har varit iväg på ärenden så har mormor och morfar tagit hand om busungarna.
 
 
Vi fick nya gäster i stugan som var hyvens trevliga och som berömde den lilla uteplatsen som verkligen vuxit till sig och luktar helt ljuvligt! 
 
 
 
Massor med luktärt!
 
Nu är det snart dags för bröllop och jag förbereder det jag kan och det blir lite bakande!
 
 
 
Ett helt fack ägg och lite till behövs det till sex finfina tårtbottnar. 
 
Nu ska jag krypa in i famnen på min älskade make och somna precis hur gott som helst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0