Nu är det klippt!

 
Idag var det dags. 
Det gick verkligen inte längre nu. Jag har tappat onormalt mycket hår en längre period nu och vart tvungen att göra mig av med mitt långa hår. 
Men det här funkar ju det med! 
 
Dagen idag har annat bestått av en himla massa ärenden och när jag kom hem i kväll så hade David fixat klart trappen!
 
 
 
Och igår putsade han, ta mig tusan, fönsterna.
 
 
Lillan fortsätter charma...
 
 
 
 
 
 
Och idag var hon farligt nära att drutta i badet när lillebror kvällsbadade...
 
Sen somnade Lillebror hos mig. I min säng. 
 
 
Jag har galet mycket att göra i morrn så jag borde nog sova nu. Ska göra det direkt efter Criminal Minds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0