I Handels tjänst!

Igår och idag har jag jobbat med Handels och åt runt på våra arbetsplatser runt om i kommunen och informerat om att det är nytt avtal på gång bla. Galet roligt jobb är vad det är. 

Jag träffat så fruktansvärt mycket människor när jag är ute och nu har jag dessutom gjort det ett tag så nu känner man igen mig och har frågor och funderingar. Jag älskar! 

Nu har jag precis nattat Emil här i våran säng, han ville verkligen mysa med mamma nu när han vet att jag ska bort på konferens i ett par dagar. Det finns inte mycket som är mysigare än att se på när ungarna somnar på ens arm.

Som sagt, i morrn åker jag tidigt, så jag ska krama om maken ordentligt och sen sova gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0