Att ha det förbenat bra!

 
Idag var det sådär härligt och kallt igen! Helt underbart jue!

Jag och Albin gick ut och drog in lite iskall luft efter frukost idag innan vi gick in igen och värmde tårna lite framför brasan (Crocs är verkligen jättebra men när det är -10 komma någonting, så är dom lite dåligt isolerade).
 
Maken min kom hem sent som rackarns igår kväll efter att ha jobbat och sen jobbat med snön i Ullared. Idag kunde man dessutom läsa om det i HN och det är ju superroligt! Hoppas det håller sig under nollan nu i några veckor så det blir riktigt bra i backen och man kan komma igång med skidåkningen.
Tänk så många ändå, som inte vet vilket jäkla jobb det är, att få till snö i den däringa backen. Den ska övervakas 24 timmar om dygnet och dom är 4 stycken som turas om, dag å natt...
 
Det är ju ett kallt jobb det där så jag köpte en riktigt varm och go tröja till David i julklapp, men jäklar alltså, vilken tröja! Jag har den på mig jämt! Stackarn får ju ingen chans att använda den själv ;-)
 
 
Men nu har jag beställt en likadan till mig, det här går ju inte!
 
Nu ska jag dra igång lite här hemma.
 
 
Snälla vintern, stanna ett par veckor till, snälla?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0