Att ha haft en krispig morgon

 
Ja, jag var bara tvungen att gå ut och andas en stund i morse, med rykande varmt kaffe i handen, ljuvligt!
 
I morse vaknade jag av att det kom en liten, liten gosig gosse och kröp ner under mitt täcke och tryckte iskalla tår mot mina knän! Han gör så, våran lilla Emil, kommer och gosar med mig, varje morgon. Han blir dessutom vansinnig om jag någon gång skulle ha klivit upp före honom.
 
I går efter att ungarna lagt sig och vi druckit ur våra tekoppar så satte vi oss båda två och gjorde klart botten till det där pusslet som David håller på med och nu är vi på andra lagret, själva 3D lagret och sen ska det på ännu mer grejer, så blir det tydligen ett 4D pussel!
 
 
Ja, ett litet kort tag kan jag stå ut med att vardagsrummsbordet okuperas av ett pussel...
 
Jag har suttit med en himla massa papper nu på förmiddagen och börjar bli lite lätt fyrkantig i ögonen så jag ska kila ner i köket och ordna fram lite lunch, sen tror jag nog att jag ska ta och baka lite bröd till kvällsmaten.
 
 
Dessa båda huliganer/cowboys har underhållit mig på kontoret idag.
 
Jag vet att jag sagt det förr, men det ska bli skönt att kunna sitta och jobba på kontoret utan sällskap så småningom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0